onsdag 9 december 2009

Va faan?

Måndag morgon och jag står och kräks lakrits-shoots genom näsan.
Hur gick det till?
Och varför?
Jo, den fullständiga idioten dök upp i Söndags kväll.
Han hade fått reda på att vi var bjudna på grillfest på kvällen.
Upp till Jonny och Annika skulle vi och han bjöd naturligtvis med sig.
(han hade ju ändå inget för sig!)
Och som vanligt när han är med så slutar det i kaos och sprit.
Och jag som inte skulle dricka sprit.
Nu blev det tack o lov inte så mycket kaos, men mer sprit.
Började och avslutade med lakrits-shoots.
Inte bra inte.
Därför stod jag där och spydde någon slags vätska med lakritssmak.
Och jag som inte ens tycker om lakrits.
Aldrig mer!
Men ett stort tack till värd paret som stod ut med oss och vad jag minns så var maten bra också

Och du mördaren!
Det har inte hänt så mycket, har bara varit lite trött och självdestruktiv.
Människor som mig, mår inte bra av att inte jobba.

"Compadre"!
Bara var lugn och trevlig så ska du se att allt blir bra till slut.
Hitta din egen stig.
Och hitta nya villebråd.
Kanske skulle vi jaga tillsammans någon dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

ge inte upppppp"!!!!