torsdag 22 oktober 2009

Bitter och introvert.

Nej,Jag hittar inte på, det som har skett har verkligen inträffat.
Och inte har jag lust att skriva om något gulligt, livet består till stor del av snor och avföring.

Nej, någon snuskpelle är jag inte heller, men jag forsätter att vara skeptisk till allt som är gulligt och rart.

Nej, jag super inte! Snarare tvärt om, och datorn är ny och fungerar, men inte mitt huvud.

Nej, jag har inte flyttat tillbaka till Spanien, även om suget finns där.

Men jag har varit i Norge och burit saker, och sen for jag hem och bar saker. Så nu har jag fått ont i "ondjävla" foten, vilket jag naturligtvis borde ha kommit ihåg men eftersom den har varit snäll en längre tid så glömde jag bort den. Med tanke på att det är åtta år sen jag stöp och krossade foten, och fick en diagnos som sa att jag aldrig mer skulle kunna gå på den utan krycka. Så är lite ont i foten en skit sak. Men den "tillfälliga" värken gör mig till en bitter och introvert människa. Men det går väl över? (fast jag förstår mig på mördare lite bättre) Foten blev ju naturligtvis inte bättre av att jag fick gå över ö-jäveln i går när min min bil tog sig själv av daga (vi har gått på lite överlevnads andning ett tag men nu är det slut)

Nu skall jag gå ut och skalla några stenar (utan hjälm!)

Ha en bra dag eller dra åt helvete!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Åke!

Ha en bra dag du också och kör på som du brukar. Vem fan vill vara gullig... :) Kram Åsa

Anonym sa...

Men så roligt att höra att du lever, men du låter lite bitter och inte kan väl allt vara snor och avföring-så åckligt, Det finns ju så mycket här i livet att glädjas åt jag tror det kommer bättre tider även för dig, ha det bra önskar jag

vindstyrka 11 sa...

Äntligen, som Fylking brukade säga!
Prova en bläcka nästa gång och gräv inte ner dig! Bilar finns på blocket och skalla en sten? Har inte du grävmaskin!

Skickar vad du behöver!