lördag 31 oktober 2009

Skaru.....

Skaru dra?
Skaru lätta?
För i så fall så måste jag tänka om!
Så sa hon min Norska vän (som jag inte får skriva om) när hon läst min sista blogg.
Näe.
Jag ska inte dra och jag ska inte lätta.
Är bara lite less.
Jag glömmer bara bort hela tiden hur det är i Sverige.

Fick en förfrågan för ett par dagar sen om ett sjöjobb, jag sa instinktivt nej direkt.
Jag vill verkligen inte ut på sjön igen.
Känns som jag är klar med just den biten. (för tillfället)
Jag är faktiskt nöjd och belåten med vilket skit jobb som helst.
Bara jag får jobba.

Det är väl kanske just det som får mig att bli less.
Att jag för tillfället inte har något sådant.
Men jakten forsätter.

Har fått en "syfilis! attack igen så idag ryker håret!
Livet leker.

3 kommentarer:

vindstyrka 11 sa...

95.209.40.225.bredband.tre.se

DU!

vindstyrka 11 sa...

Snodde min flagga och trodde att det skulle passera obemärkt! KGB i datorn ser allt!

Dricker du vin och myser i huset?

vindstyrka 11 sa...

Brukar du bli tyst när du blir ertappad med byxorna nere, så känner jag inte dig!