tisdag 28 juli 2009

Semester

Har jag definitivt inte. Inte heller ledigt.
Men jag har lite kramp, skrivkramp alltså.
Massa tankar som rusar runt i huvudet men inget som kommer ut.
Har egentligen en massa att skriva om men det blir liksom "snuttifierat,"
Var till exempel på Badholmen i helgen, nykter! Bara det var en upplevelse.
Man ser saker och ting på ett helt annat sätt då.
Men att skriva om vilt krökande och kopulerande människor tycker inte jag är så kul.
Eller alla intriger som florerar här på ön,(det är en liten värld vi lever i)
dom skiter jag också i, så länge jag själv inte blir inblandad.
Eller så skulle jag kunna skriva om min "hale" chef, om allt "knas" han ser till att jag blir inblandad i.
Men jag väljer att inte göra det.

Fick en kommentar på ett av mina inlägg där någon skrev att jag borde skriva om mina äventyr mellan lakanen med gifta kvinnor!

Tror du att jag är dum på riktigt?

Jag väljer själv vilka jag "hänger" ut i min blogg
Skulle aldrig kunna tänka mig att skriva om just det.
Jag har ett bra liv!
Och vill att det så ska förbli.
Har ingen lust med att ha en massa "äkta" män väntandes runt husknuten.

Annars så rullar livet så sakta på, tänderna är snart klara.
Ögonen har jag snart råd med att hämta ut.
Och så ska jag dra till Oslo på onsdag för att titta på Madonna.
(har aldrig varit något fan, men jag tror det kan bli kul)
Men jag får i alla fall lite tid att umgås med min Norska vän.
Föresten, du min Norska vän! Jag vill att du ska veta en sak.

Jag är ju sjöman, och som en sådan så har jag en sak att tillägga.

"Jag kommer när jag kan och går när jag måste"

Eller varför inte bara säga!

"det är omöjligt att älska och vara förnuftig på samma gång"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tillräckligt dum för att kommentera inlägget var du.
Rakt i skiten gick du.
Hoppas du varit hos urologen senaste året.

Anonym sa...

"fniss" o din tant har kollat sig?

Haveristens logg sa...

Dum før att kommentera inlægget? Och rætt i skiten gick jag?
Och urologen?
Tror inte det!
Men modig nog att upptræda med mitt eget namn.

Anonym sa...

Var får du alla kloka ordspråk ifrån

Jag gillar verkligen detta!!!!

Baron von Ålben