tisdag 25 augusti 2009

Tjöta!

Har nu vid ett par tillfällen fått påpekande om att jag skall hänga ut min "nya" Kärlek och gärna med bild!
Varför det?
Hon har väl inget med min blogg att göra?
Men en bild kan ju jag alltid sätta in.

Idioter!


Nåväl glasögonen bär jag nu igen, efter 14 dagars frånvaro!
Har varit en spännande upplevelse att vara nästan blind.
Fast jag vet inte om det har blivit bättre, nu med glasögon menar jag.
Har för första gången i mitt liv skaffat mig aggressiva (progressiva) glasögon.
(och det är värsta knaset)
Tar dubbelsteg och är tvungen att skaffa mig ett helt nytt rörelse schema Vilket gör mig aggressiv i alla fall, så man kan väl säga att jag är måttligt road.
Sen ska jag faktiskt flytta, har hyrt en stuga nere vid havet, om man nu kan kalla saltsjön för hav? 5 m till sjön och ett kanon läge.
Där ska jag och min vän bosätta oss ett tag, så får vi se vad som händer.
Spanien ligger ju kvar och just nu så trivs jag av bara satan, liksom mitt i livet och räkmacka.
Hur jävla svårt kan det vara?
Så på Fredag flyttar vi, vill säga om inget oförutsett inträffar.
"ta i träd"
Föresten, kråkorna är kvar. ännu jävligare en någonsin.
Får väl flytta på natten eller när nu kråkorna sover.
Den som står stadigt med bägge fötterna på jorden.
Tar sig aldrig framåt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var tråkiga nyheter!

Anonym sa...

Tråkigt!

Åsa sa...

Hon verkar ju vara en riktig pärla!! Lycks till med flytten.