måndag 25 maj 2009

Imorgon?

Man är väl en jävla tidsoptimist. I morgon?
Hur faan kunde jag tro det?
Nåväl idag är ju idag.
Tandläkaren var det, återigen en sån där "nära döden" upplevelse.
Inte bara att det gör jävligt ont, det kostar skjortan också.
Och så har ju jag det problemet att jag är utflyttad Svensk,
allt jag tar mig till kostar tre till fem gånger så mycket för mig.
Så kan det gå om man nu som jag har valt att ställa mig lite vid sidan av.
Men i det långa loppet så tror jag att jag vinner på det.
Men bara visar mig hos tandläkaren eller hygenisten så kostar det.

(senaste gången 4000)
Nu hade jag lite tur! (för ovanlighetens skull)
Jag var inte så slut i munnen som jag trodde,
Så det här kommer nog bara att gå på runt 40000.



Skit om det!



Har jag berättat att "Bolek" gift sig?
Efter mycket om och men så är han alltså gift med den
Ryska städhjälpen/älskarinnan
Nu vet ju inte jag riktigt vad jag ska säga om det.
Men om dom är lyckliga så är jag det

Om nu allt för ovanlighetens skull kommer att gå min väg så återvänder jag hem i slutet av September.

Idag har jag väl egentligen bara en sak att tilllägga.
LOJS! Du e ta mig fan inte riktigt klok i huvudet!

Inga kommentarer: