fredag 22 maj 2009

Kvinnor, grävmaskiner och tandläkare!

0400, jag vaknar med ett ryck! Men vad fan är det här?
Jag är inte ensam, en varm och vacker människa i min "termos" säng!
Hur gick det här till?
Men så kommer jag ihåg. Det är ju hon! Min "Norska" vän som är här på besök.
Det gillar jag!
Vi känner varandra sen en livstid tillbaka, hon dyker upp med vissa mellanrum,
och gör mig till en glad och lycklig man (enogenjävlaturattmaninteharblivitförälskad)
Men som sagt hon gör mig lycklig för ett ögonblick, så tack min vackra vän.
Men så är ju det här med kvinnor.
Har en förmåga att träffa vackra och spännande kvinnor, men av någon outgrundlig anledning
så är dom alltid på något sätt upptagna. (mentrasslaskadom).
Kvinnor är lite grand som grävmaskiner.
(jag gillar grävmaskiner också)
Sköter man dom bara snällt och fint så är det sällan några problem.
Men minsta oaktsamhet man gör så står dom där färdiga att slita en arm av dig,
eller kanske bara krossa ditt huvud.
Liksom bara lemlästa dig lite, så där bara på skoj.
Hmmmm!?

Sen var det Tandläkaren också.
Det tänker jag ta i morgon!
Så om ni orkar så orkar jag!

1 kommentar:

Anna sa...

Men Åke, trassla inte, du är väl ändå värd bättre? PÖSS