fredag 29 maj 2009

Nu jävlar!

Får det vara nog.
Nu har jag hållt dig bakom ryggen i fjorton dagar och nu orkar jag inte längre.
Jag har ingen som helst lust att bli indragen i ditt skit.
Men i och med att jag är den person jag är så blir jag det i alla fall.
Per automatik!
Så vad gör vi nu tycker du?
Jag har ändå genom åren skaffat mig ett visst "namn" som jag är rädd om,
och nu inkräktar du på det.
Jag har ingen lust att få en massa epitet lagda på mig, i alla fall inga som jag inte kan stå för.
Så vad gör vi tycker du?
Kanske det är dax att sluta kröka nu?
Lägga av totalt. Innan skiten hammnar i fläkten.
Bara så du vet, så har du lyckats skapa en lynchmobbs stämning här på ön.
Folk har ju till och med ringt "Harry Haffa" för att dom tröttnat på dig.
Så lägg ner nu!
Vänner och bekanta drar sig tillbaka, då dom inte längre orkar med en sådan idiot som du!
Du har en kanon fin liten rörelse.
Gör något åt den istället för att supa dum huvudet i bitar.

Så din idiot! Kamma till dig eller dra åt helvete.

Inga kommentarer: