tisdag 10 februari 2009

Åke och hans termosar

Nej jag har inte försvunnit!!

Har bara fullt upp, håller på med att göra i ordning min "termos."
Måste ju ha någon stans att ta vägen när jag börjar röra mig norrut.
Vet faktiskt inte varför "termosar" blivit en sådan stor del av mitt liv.
Kan kanske bero på att det är någon slags hytt känsla i dessa bostäder!
För hytter har ju varit en stor del av mitt liv, hytter och båtar.
Och nu husvagnar! (man är nog inte klok!)
Den här var i riktigt rutten! Men nu börjar det likna något!

För att få tiden att gå, Så håller jag på att hjälpa mina goda vänner
Bosse och Britt.
Dom ska ha ett eller två rum renoverade i Hammenhögs gamla tingshus.
www.art-club.se
Ett jätte hus mitt på den Österlenska prärien!
Så det finns hur mycket som helst att göra, och lite till!
Jag samlar på husvagnar!
Dom på stora hus!

Inte nog med det så ska jag gäst blogga hos Carina Dahl
www.carinadahl.com
Ska producera sex stycken bloggar på runt en A4 styck!
så nu funderar jag bara på hur jag ska få timmarna att räcka till
Men går det så går det!

Men snart så är jag på väg igen.
visste inte bara att det skulle ta sådan lång tid att åka från Spanien!

Inga kommentarer: