onsdag 4 februari 2009

Censur!

Censur av all dess slag är något som jag verkligen inte tycker om!
Sen om det gäller bild, tal eller skrift.
Oavsett vad det är för media man använder så är det FEL!
Man utgår ju i allafall från att sk "vuxna" människor ska ha ett bättre förstånd!
Men det är kanske rädsla det handlar om eller svartsjuka!
Jag vet inte?
Men med tanke på allt som sker i världen och att vi lever i ett samhälle som hela tiden utvecklas så är hela tanken med censur helt absurd!
Kan kanske fungerat på 1500-talet, men nu?
År 2009 så försöker folk bestämma vad jag ska skriva, tänka och göra t om vilka människor jag ska ha kontakt med!
Nu får ni för faan kamma er!
Jag är 50 år jag gör vad jag vill!
Träffar vilka jag vill!
Umgås med vilka jag vill
Skriver vad jag vill!

Men jag måste ändå tacka er!
Det är ju tack vare er som jag ännu en gång fått något att skriva om!

Och ni som har barn.
Tänk bara på vilka slags värderingar ni skall föra vidare!

Inga kommentarer: