tisdag 3 februari 2009

Villa Myrbacka

Full Storm!


Sitter nu på min kammare hos Bosse och Britt.
Hade lite svårt att somna igår, kontrasterna var för stora!
Bara för ett par dagar sen var jag hemma, varmt och skönt.
Och nu sitter jag alltså här!
Hela natten har stormen vräkt in över mitt fönster, har sett båtar passera i horisonten
och i fjärran ser jag ljusen från Bornholm.

Sitter på övervåningen på ett gammalt pensionat, och funderar på livet (sämre kan man ha det)
Och vad har jag då kommit fram till?

Jo!
Livet är riktigt bra!
Jo jag vet! Det är lätt att säga så, men lite svårare att genomföra!
Men nu sitter jag och stormtrivs!
Är alltså hos ett par av mina bästa vänner Bo och Britt, som även är ett par av mina "sponsorer"Vet faktiskt inte vad jag skulle göra om jag inte hade så mycket god goda vänner?

Gå under kanske?

Men snart så forsättar jag mitt kors tåg. Så se upp Sverige!! nu kommer jag!
Sen jag började min resa för snart ett år sen så har allt förändrats, jag har ett helt annat sätt att se saker och ting på idag.

Har fått gjort och sett saker som jag aldrig trodde att jag skulle få göra igen! så just nu är jag en lycklig man!

Inga kommentarer: