fredag 20 februari 2009

Jälaskitba

Jaha nu var det dax igen.
Har slagit mig sönder och samman igen.
Fast den här gången så gjorde jag nog det bara för att roa mig själv.
Stöp ner för en trappa, dunkade i huvet, ryggen och armbågen.
Så nu är jag tejpad och klistrad över hela kroppen.
Tror att det är Sverige som gör det här med mig
har varit så gott som skadefri det år som jag snart har varit borta.
Och så kommer jag tillbaka så händer det här!
Tror inte Moder Svea är så förtjust i mig.
Kanske faller det under avdelningen smällar man får ta?

Nog om det.
Från och med måndag skall jag alltså gästblogga hos Carina
http://www.carinadahl.com/
hade väl tänk skriva här också, men resan till Carina blev lång och tung.
Det dök upp minnen som jag trodde jag hade förlorat.
Känslor jag hade glömt bort.

Men kan jag leva med det så får ni väl göra det också.
Vill säga om ni orkar läsa
Annars så får jag väl önska er ett gott liv.
Vi hörs
Åke

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e la go du! Jag kommer ner vilken dag som helst. Ska bara få ordning på bilen först. Den är inte i nåt vidare skick just nu.

Kramen o tack för en go blogg!