lördag 14 februari 2009

"Med lite hjälp av mina vänner"

Tak!

Har en förmåga att hamna på tak, hemma så satt jag gärna
naken på mitt tak!
Och hade förmånen att se över Gibraltar och Afrika.
Nu sitter jag på ett tak igen (inte naken..jävligt kallt!)
Och ser ut över Österlen och Bornholm,
Så jävla vackert!
Samma himmel, olika tak!
En gnistrand vacker stjärn himmel!
Det är lätt att leva!!

Nu till något helt annat:
Nästa vecka ska jag gäst blogga hos Carina.
http://www.carinadahl.com/
Så jag kommer inte att ha tid att skriva i min egen.

Men jag skulle vilja passa på att tacka mina sponsorer och mina häng u runtare!
Så jag tänkte namnge ett par av dom!

Börjar med mina sponsorer:

Marie P, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Tack vare dig så fick jag en chans att andas!
Bosse och Britt, Tack vare er så har jag kommit så här långt, vad skulle jag gjort utan er?
Hasse och "lilla mor violen", er är jag skyldig ett stort tack!
Andreas O, du gav av det lilla du hade!, Hoppas att du förstår vad det gav mig?
Åsa A, dig är jag också skyldig ett stort tack! om inte annat för att du är vacker och finns!

Det är sådan här människor som skapar mig och ger mig kraft!

Tack!!

Nu till ett par av mina häng u runtare:

Lojsan, tror du är mitt största fan! Du har och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!
Maire P, Dig har jag aldrig träffat! Men jag tycker om att du läser vad jag skriver!
Tomas L, en förlåtande själ och en god vän!
Jimmy, "Bolek", håll i hatten snart är jag tillbaka!
Stefan E, "lillebror"
Måste även nämna min mentor Carina Dahl! Tack! Du gav mig mod att börja skriva!
Sen har jag naturligtvis mina barn, min bror och min svägerska plus alla mina andra vänner som jag inte nämnt!

Ni som känner er träffade! Sug i er!

Utan er fanns inte jag!

Så vad kan jag säga?
Förutom TACK!

PS jag är nog riktigt korkad!
Ni får stå ut med mig en vecka till!
Är först veckan därpå som jag ska till Carina!
Ska försöka få ihop lite till på min blogg, i veckan som kommer! DS

1 kommentar:

vindstyrka 11 sa...

Kan du komma med lite nyheter eller ska man vänta tills nästa vecka!