fredag 18 september 2009

Funderingar och tankesprång.

Konstigt.
Ibland så gör man och säger saker som kanske inte alltid är genom tänkta.
Eller så kanske det det bara uppfattas så.
Kanske det till och med upplevs som stötande eller sårandes?
Man bladdrar på som vanligt och tänker inte vad följderna blir av vad man säger.
Eller vad man gör.
Eller så är man bara självupptagen och självcentrerad?
Jag vet inte!
Vet bara med mig själv, har man levt ensam en längre period så blir man lite skum.
Till slut så hör man bara sin egen röst.
och den skiter man i vad den säger.
Har man sen som jag ett skadat närminne kan det bli hur fel som helst.
Ska jag bli sårad eller ska du?
Om jag bara pratar för mig själv så har jag bra och snälla tankegångar,
fast mina värderingar kanske kan uppfattas som lite annorlunda.
Men jag tror ändå att jag i grund och botten är en snäll människa.
Men vad vet jag?

6 kommentarer:

Anonym sa...

din idiot vem tror du bryr sej om vad du tyker och skriver

Haveristens logg sa...

Uppenbarligen du! Efter som du orkar kommentera. Men jag skriver inte för att andra människor ska bry sig eller tycka, jag skriver för mig själv. Enklast måste vara att ge fan i och läsa

Anonym sa...

Det är så roligt att läsa vad du skriver tycker du skriver så bra och jag vet också att du är en väldigt snäll person innerst inne och generös. Ha en bra dag

vindstyrka 11 sa...

Jag vet någon på ön som har problem med stavningen och punkter.

Vindstyrka 11

vindstyrka 11 sa...

Jag vet vem på ön som inte kan stava till tycker och inte använder punkter.

Vindstyrka 11

vindstyrka 11 sa...

Jag bryr mig och om du inte gör det så gräv en grop, hoppa i så skyfflar vi igen den efter dig!