söndag 27 september 2009

Undrar?

Filosoferar.

Undrar om mina grannar inte gjorde i rören idag? Jag har nu sett dom smyga runt här i buskarna ett par dagar nu, tisslat och tasslat. Men jag tror att det tog slut idag. För idag så dök det upp ett gäng motorcykel buren "ungdom" på besök. Och dom var ju naturligtvis tvungna att väsnas lite x-tra när dom körde över den nybyggda vägen som man bland annat tvistar om. Nu försvann grann kärringen från sin brygga så att stickorna rök. Och grann gubben började smyga bakom ner dragna gardiner. (vad är det för fel på folk?) Tror till och med att grann gubben stod och smög med en kamera när dom for. Tror inte att mina "färg glada" och mullrande vänner skulle uppskatta, om jag berättade det för dom. Så jag får tacka pojkarna för besöket och önska dom välkomna tillbaka. (tack för att ni mullrade tre gånger värre när ni for!)

Hela högra sidan i mitt ansikte har nu blivit en sådan där ringaren i Notre Dam puckel, svullet och jävligt ömt! Så vare sig jag vill eller inte så måste jag upp söka någon form av akut intag i morgon, annars så krakelerar väl hela skiten och ansiktet kantrar. Och just ansikts kantringar är inget som jag har någon större lust att hålla på med, då jag vet hur ont det gör.

Min norska vän (som jag inte får skriva om) dök upp och försvann på mindre än ett dygn, men det är alltid lika bra när hon är här.

Pojkarna på ön forsätter med sin boxnings match, fast den här helgen har det tydligen bara varit verbalt, att dom orkar? (vad är det för fel på folk?)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så förbaskat roligt att läsa det du skriver vad det händer mycket kring dig,

vindstyrka 11 sa...

Det var ingenting egentligen! En vilseledd ung man som nu kommit till insikt, och bytt åsikt! Nog en trevlig kille nykter.