onsdag 23 september 2009

Nästa stora sten.

Så satt jag där igen och var kaxig.
Så helt plötsligt så låg det en stor sten och väntade.
En sten som jag naturligtvis körde rätt in i.
Vaknade den här morgonen och såg ut som en hamster
Hela ena kinden hade svullnat upp, ögat hade som en valk rätt över.
Så var det dax igen för något slags skit!
Det här börjar bli en vana.
Så fort jag skriver att jag mår bra så händer sånt här.
Är det inte hamster ansikte så är det penga trubbel eller att man ett tu tre blir singel.
Kan det vara så att min blogg är förhäxad?
Kanske ska jag sluta skriva?
Eller ska jag bara kanske skriva om eländes elände?
Vem vet?
Det kanske vänder då?
Ämenvafan!
Det är ju inte jag.
Så jag forsätter och hoppas på det bästa, kanske det till slut vänder och allt blir bra.
Eller så skaffar jag hjälm.
Och blir "friggo Åke"

5 kommentarer:

vindstyrka 11 sa...

Singel! Du skojar, vinflaskan då?

Haveristens logg sa...

I skåpet!

Anonym sa...

Stackars dig, men min fråga om civilståndet kvarstår, skit i vinet. Var är kärringen? Är det hon som förhäxat allt?

Anonym sa...

Vindstyrka 11? vilken tok!

Anonym sa...

Ja, du Åke som jag sagt förr.. Det som inte dödar det härdar. :)Kram Åsa