fredag 20 november 2009

Åmenvafan!


Gick du på den enkla?
Ja, jag gjorde ju det, och det retar mig till förbannelse.
Tycker inte om när folk använder sig av mina svagheter.
Men just det här gången får det passera, har väl kanske gjort mig lite förtjänt av det t om.
Men du min vän.
Du som utsatte mig för det här.
Du kommer att få pröjsa!
Du är förlåten för den här gången.
Förlåten men inte glömd!
Som du vet sen gammalt så glömmer jag aldrig en oförrätt
Så nu har du fått ytterligare en notering i min lilla svarta.
Och när du minst anar så kommer det någon form av... vedergällning.
Förlåten "Yes", men glömd?
Aldrig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu tycker jag ändå att ditt språk har blivit distinkt och mycket vackert. (Som du vet skiter jag i vad det står). Men jag blir stolt och glad när jag ser att du inte längre missbrukar tomma patroner som meningslösa utropstecken. Love it!

Haveristens logg sa...

När du säger det så blir jag stolt och glad.