söndag 29 november 2009

Vänner och bekanta.

Nu ska vi se!

Mördaren, militären, dom maniska tvillingsystrarna, blåsarn och den fullständiga idioten. Vänner och bekanta till mig, men alla har dom något slags fel. Det är inte så att dom är några illvilliga människor, dom har bara haft otur på något vis.

Vi kan ta "blåsaren" som ett exempel, en vän som jag känt i över 30 år. En man som jag känner att jag har ställt upp på (han kanske inte känner så?) Och som är skyldig mig mycket pengar. Nu kan väl jag iof skita i det då jag vet att han har det jobbigt, men man kan väl i alla fall höra av sig. (jag skulle bli mindre sne då) Än så länge har jag inte kallat dig för "blåsaren" rätt ut, men det är nära nu! Prova att slå en signal.

Min vän "mördaren hade nog en massa otur i helgen. (du skulle nog hållt dig hemma med barnet). Sen ska vi nog vara jävligt glada att det inte gick värre än vad det gjorde!

"Militären", för en gång skull var du inte inblandad. Jag är förvånad och imponerad. (det kunde ju varit du)

"Dom maniska tvilingsystrarana" ja vad ska jag säga? Tycker nog att det är lite konstigt det ni håller på med. Ni får akta er så att ni inte skärmar er från "vanligt" folk. För det är ju faktiskt så att det finns en massa människor runt omkring er som älskar er och bryr sig. Och som samtidigt tycker att det gått lite för långt.

"Den fullständiga Idioten" orkar jag inte ens ta upp idag, han kommer i stället få en hel blogg vid ett senare tillfälle så tack din idiot!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det är attan så roligt att läsa vad du skriver skriv en bok! Jag menar det.

vindstyrka 11 sa...

Vilken fart du satte på omgivningarna! Gissa vem som fick all skit? Just det! Det måste vara han, VS 11.

Anonym sa...

Gud vilken bra bild!! Stora öron liten kuk.. Den där Vindöga 11 vem är det?

Anonym sa...

Det är skönt att man inte är ensam om att hålla koll på vad som händer och sker runt om här i " omgivningarna"! Kanske skulle utöka bloggen med en skvallerpress!
Vindöga är för övrigt en Waxholmsbåt, men siffran 11 har den dock inte! Häls från en de maniska systrarna.

Haveristens logg sa...

Aha! nu hajar jag! Sorry vs11

cyklonen sa...

Jag kan inte låta bli! Roligt att läsa det du skriver.
Fast den där vaxholms båten som kallar sig vs11 skall jag hålla mig ifrån och det borde alla göra.

cyklonen sa...

Fan oxå nu ser jag att jag skrev fel..
Cyklonen va ju fel namn.Mitt alias skulle ju så klarat ha varit cyklopen.