tisdag 17 november 2009

NOG!


Stopp och belägg!
Det här är min blogg.
Inget forum för er och era barnsligheter.
Att ni för krig skiter jag fullständigt i f om nu.
Försvinn från min bakgård.
Gå och lek på eran egen gård.
Lämna mig och min blogg ifred!
Det här är sista gången jag tänker ta upp det här med er.
Har ni inget annat att prata med mig om så kan ni lika gärna hålla käften och dra åt helvete.
VS 11, jag valde bort din kommentar bla för att den innehöll namn.
Jag har fått på skallen förut för att jag har publicerat namn.
Och det har jag ingen lust med igen.
Så återigen för erat krig någon annanstans än på min blogg.
Ämenvafan!
Bara det här tar tid från mig.
Tid som jag måste ta ifrån min egen.
Bara det!
Det hela liknar ankskit tycker jag.
Så dra åt helvete eller uppför er.

2 kommentarer:

Stefan Ewertzh sa...

Jag haller med dig Ake, folk har ju familj och barn, Stackars barn , de har högre intelligens än de vuxna i dess närhet. Kom tillbaka till Spanien!

Din son
Stefan

Anonym sa...

Idag är jag nykter och svettas ur all sprit.Har dock lite ångest för sms trafiken igår.Men du skickade ett sms till mig igår som var menat till din sambo.Sen så har du och vs samma slutsiffra på era nr,så när jag skulle svara honom så tittade jag på slutsifrorna och trodde jag skickade till honom.
Så otroligt dumt och vad blev det av det!! pannkaka!!!
Av allt dumt som hände igår så tror jag att ngt gott kom ur det tillslut. Tror att denna tråd snart är ur världen för alla oss rindöbor och vaxholms bor.
Ha en trevlig kväll och glöm allt,för det blev bara tok./k