tisdag 28 oktober 2008

Ej för känsliga ögon!!

Vet inte riktigt var jag ska börja!!
Men jag börjar med min son. som jag älskar över allt annat!!
Jag har fått kritik för att jag..citat: "Utlämnar valparna" Och i en offentlig blogg... min avsikt har inte varit att "utlämna" någon!! överhuvud taget!!

MIN!! blogg handlar om mina öden och äventyr! Och hur jag än gör och vad jag en tänker så är mina barn mitt ÖDE!!.... så tugga och svälj!! eller ge fan i o läs!! enkelt eller hur!!

Jag vet inte om någon "utomstående" har rätt att försöka begränsa mitt skrivande eller tänkande!..... Är nästan en skrämande tanke att folk kan va så trång syn ta!

"skulle du kritisera en konstnär för sitt självporträtt??"

med det menar jag inte att jag är någon slags konstnär... men för att försvara mitt skrivande så måste jag göra någon slags jämförelse!!

Vet inte ens om jag behöver försvara det skrivna ordet!

Det här skulle egentligen ha handlat om Mig och vad jag gör....vilket inberäknar mina barn!
Och kommer forsättningsvis och göra det!

Såå Catherine du är välkommen ner o slita av mig kortbyxorna men innan du gör det!! var så vänlig och ta reda på alla FAKTA.... och ditt dåliga samvete kan du lägga på någon annan!

citat:"man ska inte kacka i egen bur"

1 kommentar:

Anonym sa...

Syftet med kommentaren va att ge dig en tankeställare. Men det fungerar tydligen inte. Fattar du verkligen inte vad jag menar?
Som förälder borde du värna om dina barns integritet på ett ansvarsfullare sätt och inte dra in dom i ditt egovältrande!

Har du intresse av en fortsatt ordväxling om det hela så är du välkommen att maila. / Catherine