lördag 18 oktober 2008

Till Carina

,,,"funderingar"... jag sa någon gång till dig att jag skulle tillägna min bok till dig!.. boken ligger där den ligger men bloggen är här! Så den här loggen tillägnar jag DIG!!.. Du gav mig faktiskt lusten att skriva tebax till mig! För det tackar jag dig!!.... Du gjorde det utan att veta det!! och det är nog det bästa med att skriva. Jag menar att allt man skriver inte tilltalar alla,men en lite klick blir inspirerad, och det är gott nog!... själv har jag försökt i så många år, sökt den känslan, och nu har den infunnit sig... Såå det är väl bara och klösa sig fast och åka med så länge känslan varar...vem vet? en dag är den kanske borta.. spelar egentligen ingen roll vem som läser,eller om någon läser! handlar nog mest om att få saker ur .."hövve"............. för det tackar jag dig!!

Inga kommentarer: