fredag 31 oktober 2008

Ljug och hittepå

Den snor jag direkt.. Tack för den Carina (http://www.carinadahl.com ) För det är ju det..de handlar om sen kan ju omgivningen ha sina åsikter!
Men fortfarande är ju tanken den: "kan jag stå för det jag skriver"??... Självklart!
Annars så skulle jag ju inte skriva!

Sen får ju mina militanta "beundrare" tycka och tänka vad dom vill.. om syftet var att ge mig en "Tankeställare" så kan jag meddela att det lyckades inte så bra..(shit happens)

Så jag kommer forsättningsvis att dra in mina barn ,vänner, ovänner , nära och kära
om jag tycker att det passar mina syften

Så mitt "egovältrande" kommer att forsätta!!

Citat: "frukta gud och heligt vandra...sköt dig själv och skit i andra"

6 kommentarer:

Anonym sa...

Om du inte bryr dig, varför skriva två inlägg om det som hänt? Bara undrar.... Ha det! ;)

Anonym sa...

VEM har sagt att jag inte bryr mig??

Anonym sa...

Citat: "frukta gud och heligt vandra...sköt dig själv och skit i andra"

Jo,,, det är något du klarar av med bravur!!!

Anonym sa...

hahaha! klockrent!

Anonym sa...

Att pappa skriver Catherine är en lättnad för mig, det är inte ofta vi pratar på grund av avståndet och på så sätt får jag en chnas att ändå se hur han mår och hur han har det. Jag bloggar minst lika mycket jag med, och därför vet jag hur skönt det är att få skriva av sig. Var glad över att han har något att sysselsätta sig med på sin lediga tid.

Han läser min blogg, jag läser hans, och det vill jag fortsätta kunna göra.

Elin sa...

Hej, hej.
Hur vore det om alla PRATADE med varandra på den gamla hederliga telefonen? Då skulle man slippa sån här offentlig pajkastning...
Puss å kram :)