torsdag 16 oktober 2008

Hunden håller på o bli blind!!


så var det dax!! första blogg raden i första bloggen!..Å så börjar man med en sån rubrik!! men så är tydligen fallet!!....Emma våran"vakthund" håller på att ge upp!! Tungt!! Jimmy o hunden är alldeles olyckliga

...men vi får försöka göra det bästa av det hela!! hon fick socker i sommras o är nästan nio år!

å så var det jag då!! vem är jag..(fan vet!) är en man i mina bästa år! som har beslutat sig för att det är hans tid o leva!.... Femtio år. skild, två barn som jag älskar över allt annat...."dom snor mig på pengar o jag tankar kärlek från dom" fair deal.. har nog lämmnat det mesta i Sverige utom mina "snorisar" o min cancer / leverbytta bror men dom lever ju sina egna liv...så jag ska prova o leva mitt.

har flyttat ner till Spanien...för värmen o chansen o göra något nytt..bor i Puerto Banus!..skramlar runt i kortbyxor o moped... o fungerar som någon slags "handyman".. stortrivs!!..när jag lungnat ner mig och min dyslektiska dator kommer mer info...hare!!

Inga kommentarer: