fredag 24 oktober 2008

Islänskt statsbesök!!

Jaha!.. trodde att allt lugnat ner sig. Men tji vad det sket sig! I går dök nästa "katastrof" upp!
Ragga vår isländska kamrat dök upp med väskan i hand och tyckte hon kunde bo hos oss!!
Jag menar att nu när vi precis blivit av med "Loleks" Ryska städtant/älskarinna så trodde jag på något vis att lugnet skulle infinna sig ! men åter igen...."tji vad det sket sig"
så vad skulle vi säga annat än välkommen?

Så nu är vi ockuperade av en Isländsk kvinna! En Holländsk katt och en Spansk Gecko-Komodo varan ödla...Känns lite som om huset börjar bli fullt!

Nåväl fick en undran på nätet varför jag skriver så konstigt!
Här kommer förklaringen:

1.. Har en dyslektisk dator!
2.. Har en dator som envisas med och stava fel!
3.. Har en dator som är skriftspråksanarkist!
4.. Har en dator som är skit dålig på kommatering
5.. Har en dator som är kanon dålig på pungtering... (skit! heter det så?..."ni ser själva")
6.. Alltså en dator som gör vad fan hon vill!..(måste bara vara en hon!)

Alltså ni som inte förstår vad jag skriver... som inte kan läsa hur jag tänker ....kan jag bara säga "To Bad"...men skyll inte på mig!!! skyll på min dator!!

PS..... har inget mellanslagheller!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu gör jag ett nytt försök att kommentera den här bloggen, sen ger jag God damit upp!

Kram Cina

Anonym sa...

Jag vill inte vara anonym, det är ju nätet för fan. Nu försöker jag igen ;-)