onsdag 3 juni 2009

Rotar i det förgågna..

Förfluten tid.

Står och rotar i resterna av mitt liv, inte så jävla kul.
Dyker upp grejor som jag inte trodde jag hade, eller någonsin ägt.
Vad kommer allt ifrån?
Var tvungen att tömma mitt förråd i helgen ("mutter").
Och då dök allt upp igen. Alla gamla minnen och all gammal skit.
Gamla brev, foton, kläder (som jag aldrig mer kommer att använda)
glas, porslin, husgeråd mm mm
Vissa saker tog hårdare än andra!
Va fan,det är ju resterna av mitt liv och hem.
Så vad ska jag nu göra med allt?
Det mesta kommer jag nog att kasta åt helvete ("mutter")
Och lite kommer jag väl att spara.
Har fått låna lite utrymme hos en av mina sponsorer.
Så där knölar jag väl in det som blir kvar.

Jag har bestämt mig!

Nu mer så kommer jag att resa med lätt bagage.
Håller på att reducera mina saker till ett minimum (vilket suger lite).
Men eftersom jag känner mig själv ganska väl, så är det nog så det ska vara.
Så att jag kan resa när jag vill och göra vad jag vill.
Och skulle det vara så att jag fastnar någonstans så får jag väl börja om där.
Ibland är det skönt att vara en fri man

1 kommentar:

Anonym sa...

sälj på tradera!