måndag 3 november 2008

Mycket Kärlek!

Har jag fått dom sista dagarna!...Vilket känns djäkligt bra!...har fått det från "väntat" och "oväntat" håll...
Tvekade faktiskt en sekund!
Är det värt det? Ska jag forsätta? Har ingen lust att gå i "klinch" med trångsynta människor som inte har ett eget liv utan gärna blandar sig i andras... utan att veta hur saker och ting....
faktiskt är!
"By the way".... har pratat med mina "snorisar"... ingen...upprepar.... ingen har något emot att jag skriver om dom... dom ser bara kärleken!!

För det är ju vad det handlar om....Kärlek!!

Som är det viktigast vi har...jag menar!...Hur skulle det se ut annars!!??

Jag sitter ju ganska löst till här i förskingringen...långt till barn!..Långt till nära o kära!
men det är ju ändå..MITT val!!

Klarade inte och leva nära!..utan å få medverka...
Så jag "flydde"!
dit ingen visste vem jag var!
Dit där jag inte hade något förflutet!
Ok!...jag valde att fly!!
men jag orkade inte längre!!

Jag vill ju bara vara glad!!

Har inte glömt mitt ansvar på något sätt!

Men vad jag glömt var mig! med allt vad det innebar! Vem jag är o vad jag ska göra med mitt liv..tex!

Hela mitt liv har på ena eller andra viset varit fullt med "måsten"...ja ja jag vet! som små barnsförälder så är livet fullt med "måsten"

Men inte nu!!

Nu handlar det om att leva!

Å det är Mycket lättare att vara "fattig"...här nere än det är i Sverige!

Pratade med Nils idag..Å han mår bättre!...verkar som det kanske löser sig för honom med jobb mm

Glädjer mig ofantligt!!

Hade egentligen tänkt o berätta en skröna idag...tar den nästa gång!!

O barnen...
jag vet att ni tror på mig på samma sätt som jag tror på er!!

Jag skänker er mitt liv

PUSS!

1 kommentar:

Anonym sa...

fortsätt skriv