söndag 7 december 2008

Fritz......

Och jag funderar riktigt bra ihop!
Tänker liksom lika!
Dagens funderingar har handlat mest om folk och fä.
Om vad vi egentligen tycker och tänker!

En del av er har jag nämnt förut och en del är nya eller gamla bekantskaper!
Kvinnor och män i en salig röra!

Funderar bara på var jag ska börja?
Ok! nu vet jag!.. Börjar med Lojs! Hur går det för dig? och hur har du det? Saknar allt vansinne runt dig!
Nils! Min son!.. var skönt att prata lite med dig igår.. veta att allt är åt minstonde på något så när på rätt köl!
Alva! Min dotter!.. Dig pratade jag med idag..Så skönt att höra ditt glada kvitter!.. Är så skönt att veta att du trivs och har det bra...Gör mig trygg!
Längtan efter er barn är nästan självutplånande!
Sen har vi ju "Brusiga Berra".... Bror och mentor!..... Du tänker väl för faan inte gå och dö för mig?... Se till och bli frisk så att du och Carina kan komma ner och besöka mig!!
Carinor... känner jag ju ett par stycken!
Ta t ex Carina P... hur mycket skit har inte du tagit genom åren? Och ändå lyckats att stå med rak rygg!... Vi är ett gäng som beundrar dig!!
Å Carina Dahl.. Stor inspirations källa som gör mig glad!..(bara hon kunde erkänna kärleksbrevet!)
Steve med loyden!!.... Steve! steve!.. Hur tänker du? Vad är det som sker i ditt huvud?..Hade varit kul om du kunnat förklara!
"Tony Hunk"... du var också en som bara försvann..För det kan väl inte vara avståndet det handlar om?
Sen har vi ju ett dröse Marie:or... Den ena galnare än den andra, men så kanon sköna (älskar er!) NI piggar verkligen upp min vardag!
Sen har vi ju alltid "Bolek"..och hanses giftermålsplaner! Han och den Ryska städerskan/älskarinnan är numer officiellt "fästefolk"..alla papper är inlämnade så nu väntar vi bara på det sista pappret ...så är giftemålet igång!
Lotta!...det känns som vi har lite otur när vi pratas vid!!...Kan inte göra så mycket åt det spanska tele-nätet!!...Tyvärr!!... Är bara att försöka igen!
Åsa!.. Dig tänker jag på nästan dagligen!... hoppas att du mår bra!!.. Och att du får ordning på ditt kärleks liv!...Å du!..jag kanske kommer hem en sväng i Januari!..Står det erbjudande om sovplats kvar??

Inga kommentarer: