fredag 5 december 2008

Spök........

I hela mitt liv så har jag på ena eller andra sättet varit på resa. Mentalt eller personligen!
Har precis landat efter en sådan!!
Allt går ju inte alltid som man tänkt eller vill. Och det här var en sån resa!
Men nu är jag i alla fall tillbaka! Lite visare och lite äldre!
För hur är det man säger?
"allt som inte dödar härdar"
Och den här gången kom jag undan bara med bara en lätt skamfilad kropp

Nåväl!..... Nu har vi precis flyttat in i "Casa he de cambiar?"
Som ligger 75m längre ner på "våran gata i stan"
Huset är lite mindre än det vi hade förut, men fan så mycket billigare plus att här rår vi oss själva på ett helt annat sätt än förut!
Nackdelen var att vi tyvärr var tvungna att kasta upp en massa pengar som vi ju egentligen inte har. Så nu kan vi bara säga att så fattiga som vi är nu har vi aldrig varit förut!

Men glädjen över värmen är fortfarande det som tar över!

Det kommer fler uppdateringar så fort jag hunnit landa ordentligt!!

Inga kommentarer: