torsdag 25 december 2008

"Känslan av vanmakt"

Är ju Riktigt stor!!

Men jag tänkte börja med att försöka förklara för mina barn:
Nils och Alva!
Det går tungt nu!...
Men ni behöver inte vara oroliga.
Jag tar mig ur det här på något vis som jag ALLTID gör!
Eftersom jag är en överlevare och det vet ni!!
Jag hade naturligtvis kunnat framfört det här på något annat vis!
Men eftersom jag nu från första början blandat in er i min blogg så är ju det bara för mig att forsätta!!
Ni vet ju hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag Älskar er!!
Så bara släpp tanken på att jag inte reder ut det här!!...Ok??

Annons!!

Lätt begagnad sjöman uthyres...Skiter i vad han gör eller vad han bor!
Ett stycke begagnad dykutrustning som innehåller precis allt storlek M/L säljes till ett överkomligt pris!... (finns i Spanien)
Eller en Peugeot 605 96-a med tom tank finns också i Spanien säljes även den till ett överkomligt pris!
Allt detta för avhämtning!

Så ser mitt liv alltså ut idag!
Jaja jag vet!!
Som man bäddar får man ligga!
Men kan bara säga till mina belackare!
Jag VET att jag har handlat rätt!
Jag VET att jag får skylla mig själv!
Men jag vet också att jag mått bra här!
Kropp och själ har njutit i varenda sekund av det här!

Så hur det här en slutar så har det varit det bästa jag gjort på många många ÅR!!!!

Så vad är det nu som hänt??

Jo vardagen har hunnit ifatt oss!
Allt är slut.... menar då verkligen allt
Inga pengar och ingen mat!
Vet inte ens hur vi ska få ihop till mat och hyra!
Ok...hyran för nästa månad är ju förbetald...... Men sen?

Vart ska jag ta vägen o framför allt hur?

Nu efter nyår så stänger dom av el och telefon!
Så om jag försvinner så beror det endast på det!

Vi trodde ju naturligtvis att vi skulle ha och få jobb....
Vilket vi haft förut!!
Men den ekonomiska krisen i världen har ju även drabbat Spanien!

Så jag vet inte vad att göra!
Svårt också att återvända till Sverige... Har ju varken jobb eller bostad där!
allt som finns där är och gör ONT!

Kanske vinglar jag vidare ut i världen.... Forsätter min resa mot okänt mål!

Kommer naturligtvis att forsätta och skriva "to the bitter end"
Är ju ett par dagar kvar!

Vem vet??
Kanske dyker det upp någon gammal arvtant mitt i allt!
Vi vet ju aldrig vad som sker!...Eller?

Inga kommentarer: