fredag 16 januari 2009

Andra puberteten!

Fan! Jag har fundera så på det här med mäns sexualitet, jag vet att jag nämnt det vid något tillfälle förut och att jag tänkte skriva om det och nu är det dax!

Dax att sticka ut näsan!

Nu kommer jag säkert att få något slags påhopp för det här också, men det struntar jag!
Jo jag tror att det är så att män har en andra pubertet, om jag bara utgår från mig själv så vet jag att det är så!
Man talar ju om alla kriser man ska ha 30 40 och 50 årskriser.
Men just dom känner jag inte till.
Inget som drabbat mig.
Om nu inte det här jag känner är en kris, en av dom bäst kriser som drabbat mig!
Jabba!
Jag lever!
Kan det vara 50-års krisen?
Jag har faktiskt prata med andra män om det här!
Och alla säger unisont samma sak som jag:
"att dom är små kåta jävlar!"

Jag tror att hela det här med 50-års kris har skapats av någon bitter klimakterie häxa som inte fattat vad det rör sig om! Som inte fattat att det är nu vi lever!
Vi har gjort vårat med barn osv.
Nu är det vår tid att leva!
Vi har kommit förbi hela den här biten med att reproducera oss, vi har kommit förbi alla måsten.
Vi.... I allafall jag vill ju bara leva, älska och ha kul!
Om jag har tur! Så har jag 15 riktigt bra år framför mig.

En sak till!

Vad många av er kvinnor inte fattat är att det här som händer oss är inget hot!
Snarare tvärt om!
Helt plötsligt blir registret stort!

Vi älskar alla kvinnor! 20 Till 60! Osv! Livet är enkelt!

så varför inte bara klösa sig fast och åka med? Jag menar att ny "Påsatt" så tittar jag hellre på bilar och hundar!

Än andra kvinnor!

Tror inte jag är gubb sjuk!

Tror jag är gubbfrisk!

Inga kommentarer: