onsdag 14 januari 2009

Slår hellre fyr på håret och släcker med en hammare

Än att sluta och ha åsikter eller diskutera....
Vad är nu detta??
Jo, så här är det!
Diskutionens vågor har gått stora här i huset, vi diskuterar allt och då menar jag allt!
Nu finns det en vis risk att jag får Hammas, Mossad och dom fetas riksförbund på halsen.
Men jag ska förklara.
Jag och ett par vänner satt och diskuterade Gaza konflikten, mina vänner är något slags antisemiter vilket jag då inte är, bara där sket det sig!
Men oki... vi kan inte alla tycka lika... men att ut radera ett folkslag bara för att dom tröttnat på att få bomber i huvudet köper jag inte!!!
Det skriv så mycket om hur Israel har gått in i Gaza och vilka lidanden civil befolkningen får utstå.....
Trist!.. Eller hur?
Men hur är det då med dom judar som nu faktiskt har fått bomber i huvudet under flera år??
Jag pratar inte om alla ultra ortodoxa galningar som finns utan vanliga människor som du och jag som faktiskt bor och lever i dom här områdena.
Både kristna, judar och araber.
Vad fan har dom med det här att göra??
Skulle själv bli ap-sne till slut om jag ständigt fick bomber i huvudet!
(tror jag dom flesta skulle bli)
Nu är ju det här en grov skeneralisering och jag vet att det inte är så enkelt!
Men va fan!!
Sluta kasta bomber i huvudet på folk....... Dom blir förbannade till slut!
Prata med varandra i stället!!!

Nu när jag ändå är igång så ska jag ta upp det här med feta människor!
(NU pratar jag INTE! om sjukligt feta människor)
Utan om vanliga feta svin!......
(fram med hakan bara!)
Människor som kostar samhället en jävla massa pengar på grund av att dom ätit sig feta!
Är ju bara ett välfärds problem.
Men som kostar en massa pengar!!
Pengar som vi skulle kunnat använda till en massa andra saker!
T ex att ta hand om våra gamla och unga!
Se dig runt och se hur det ser ut!!
"nice"................ Eller??

Så jag menar hur svårt kan det va??..Egentligen?
Ge fan i o ät!... Eller ät rätt!


Nu kommer väl Hammas, Mossad eller Dom fetas riksförbund att försöka och hitta mig,
för att antagligen vilja bomba skära eller lägga sig på mig!
Så jag säger bara ...Lycka till!
Försök bara hitta mig!
Efter som jag själv är så förvirrad att jag inte ens vet var jag bor!

Inga kommentarer: