fredag 16 januari 2009

Sjuk.

Det är mycket nu!

Vaknade i natt vid tre tiden av att jag hade en lava ström som rusade genom magen.
Bara rusa på muggen och kräka tarmarna ur sig!
Har inte varit sjuk på minst ett år.
Har varit sund och frisk och skött mig.
Så slår det här skiten till.
Men när jag tänker efter så vet ju jag vad det beror på, sista två månaderna har jag sprungit som på nålar. Allt har varit så osäkert, inget jobb inga pengar ingen hyra och mat, hur har det gått för Alva och Nisse? Hur ska jag göra med lägenheten i Waxholm? Ska jag ge mig till och slåss med hyresvärden?
Allt detta och mer därtill har rusat runt i skallen.
Så nu har jag tagit beslutet att ge mig till Sverige och reda ut allt det här!
För att sen kunna återvända i lugn och ro ner hit.
Så nu gäller det att bara börja röja och packa, ska försöka att hitta någonstans där jag kan ställa min säng och min moped, slänga lite mer skit och packa bilen så full det går och återvända till Sverige.
Bara det blir ju en upplevelse!
Inget jobb och ingen bostad!
Men sånt brukar lösa sig.

Så nu blir det någon slags "Pay back time" för Sverige , Waxholm, mig och många andra!
Nästa gång jag åker tillbaka så blir det med ett mycket lättare bagage både bildligt och mentalt!

Börjar mitt återtåg i slutet av den här månaden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem till sverige..
Hoppas allt löser sig med Vaxholm.