måndag 10 november 2008

Galningar och galna vänner!

En liten sammanfattning!


Men börjar med det spanska sammanbrottet. Idag så hände det som inte får hända!
Hade skrivit mycket i natt och i förmiddags när det bara sa..frytzzz i det spanska el och tele- nätet allt bara dog! Det blev svart som natta..allt försvann!
Flera timmars arbete åt helvete!
Nu är det ju så att här nere är inte det så ovanligt,men jag min idiot glömde för ett ögonblick var jag var... För problemet var och blev, det här "sparandet" som man ska göra ibland när man skriver,vilket jag naturligtvis INTE!! hade gjort (djävlaskitba)

Så nu måste jag ta till någon slags hjärnkonsultation för att försöka återskapa det jag har skrivit. Ska bli djävligt kul!! Med tanke på hur "bra" mitt minne är!...Önska mig lycka till!!


Galna vänner och suporters har jag flera stycken!.. En som ligger mej varmt om hjärtat är "Brusiga Berra" min bror!
Han har tagit mycket skit dom sista åren, men ändå lyckats landa på någon "mjukdel"
Bara det att jag är skyldig honom en massa pengar som jag av någon outgrundlig anledning aldrig får till att betala tillbaka som jag ska!
(får mig en bassning av honom ibland!)(sorry broder!)(ska försöka lösa det)
Och så har han fått en ny lever också!... sa jag det?

En god och galen vän är "Lojsan".. henne saknar jag! En underbar människa som alltid lyckas och lura fram det "sämsta" hos mig
Vet få människor som får mig att göra så sanslösa saker och ändå ligga och vrida sig av skratt efteråt!
Henne skulle jag vilja bli gammal med!
Eller åtminstonde hamna på samma avdelning!

Här nere har jag träffat en annan galning, nämligen Bradly.En Syd-afrikan med Tyskt pass (hmm?) Porrskådis barägare och en riktigt kul jäkel!
Här om dagen så så bjöd han hem mig.. vi satt o pratade ett tag när han sa att han skulle jobba och han frågade om jag hade lust att följa med???
Va fan säger man?
Hans arbetsrum ligger i lägenheten bredvid så det var ju bara att följa med!
Kliver in där och blir alldeles stum!
3 st halvnakna kvinnor och Bradly frågar om jag har lust att medverka i en porr film!!!
Va fan säger man??
"trodde jag var en kaksig jävel"
Så vad sker??...Jag börjar stamma , försöker förklara att det är inte riktigt min grej!.. tror jag drog till med att det inte sammanföll med min moral!!??
Sen drog jag!

VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG??

Bradly ringde sen och sa att han höll på att garva läppen av sig..o sa att mig skulle han aldrig bjuda på fest!
Drog ju som en avlöning!

Inga kommentarer: