fredag 7 november 2008

Utan sex!

Knepig titel va??
Men så är det lite att leva här nere!
Ok! Ska förklara...
Så här är det!Jag driver runt här nere.. mycket sol och värme.. dagarna flyter ihop..man blir dagvill.. man njuter så mycket att det nästan blir någon form av sex!.. Njutnigsfullt och varmt!
....Värme som omsluter en.
Fantastiskt!

Har slutat att ha ont i kroppen sen jag kom ner!
(har bara själen kvar som värker)

Det här livet har naturligt vis också sina nackdelar.. För man lever inte gratis här!
Bara så mycket billigare!

Jag måste naturligtvis också jobba
Bara inte lika mycket som hemma
Å det känns bra i en ganska sliten kropp

Och så är det ensamheten!... Den slår tungt ibland!
Har inte brytt mig om att skaffa mig några vänner här nere
har inte liksom blivit tid till det!

Och dom flesta svenskar som bor här nere är djävligt nära "Ättestupan"

Så träffa någon från det "täckta" könet är bara och glömma

Så jag får nog gå ner i hamnen och forsätta att drömma!

Inga kommentarer: