fredag 21 november 2008

Trött!

Är jag idag!...Sliten och trött i hela kroppen. Känns nästan som om jag var i Sverige igen!!
Fast den här gången så vet jag ju i alla fall varför!!
Det har tagit lite på psyket det här med flytten! Men allt verkar och ordna upp sig nu.
Det är ju så här nere att man inte har något socialt skyddsnät som man har hemma utan att man är tvungen att klara sig själv!
Jag menar att "hemma" så har man ju alltid någonstans att ta vägen om allt skiter sig.
Finns alltid en bror eller än vän som kan sopa upp spillrorna efter en kraschlandning!
(det har blivit några stycken genom åren!)
Men här har jag bara mig själv!

Tog slut igår!!...Kroppen sa upp sig och ville inte vara med!
Somnade framför datorn!
Och sov i 8 timmar i sträck!
(har jag inte gjort på 30 år!)

Vaknade i morse av att hela ansiktet liksom satt fast i tangentbordet..
Som tur är så är mitt mellanslag sedan länge försvunnet!
Så det behövde jag inte bända bort från mitt ansikte!
Men c v b n m...
satt fast!
så nu har jag tillbringat morgonen med att försöka återställa allt!

Så nu ser jag fram mot en ny dag!!

Inga kommentarer: