onsdag 19 november 2008

Stekare..........

Har jag blivit kallad idag!!........ Hmmmm

Ett ordkrig har i dag utbrutit mellan Carina och Åke... Dom som inte vill veta resultatet blundar..
NU!

Kvinnan kallade mig stekare!!...Mig?
Och det ska hon säga! Hon som gav kärleks eposet ett ansikte!
Jepp! jajamensan!
Hennes literära debut var ett kärleks brev till mig!
(nu vill hon säkert inte kännas vid det här!)
Mig!... en man hon aldrig hade träffat!
Hon var kanske 16/17... och våldsamt intresserad av sjön och sjömän!
Och genom gemensamma vänner så fick hon fatt i min adress!
Jag fick ett av det sötaste kärleksbrev jag någonsin fått!

Bästa av allt är att jag har brevet kvar i mina gömmer och jag har vänner som kan bekräfta allt ihop!...(läs Keza o Märlan)

Så nu Carina..(www.carinadahl.com).... är det bara och kamma dig!!


Idag har jag så mycket som bara hoppar i huvudet.... Massor att berätta och skriva om så jag får försöka att ta det som det blir!!

Börjar!:.... Lotta! Jag skriver så här bakvänt bara för att jag tror att jag är lite bakvänd!
Blir liksom lite lättare om jag skriver som jag tänker!

Pim vår hyresvärd kommer idag att sätta skrattet i halsen!... Jag och mina "sambos"
har hittat ett nytt hus!!!... Bara 75m ner på gatan!!
Lite mindre men med 5m takhöjd och framför allt MYCKET!!.. billigare

Så flytt lasset kommer att gå av stapeln i det brådaste!

Känns Riktigt Bra!.... (K R A)

Jobb har vi nu för tillfället.. så vi klarar oss!.. hoppas att det blir lite över till en Sverige resa!
Måste tillbaks ett par dagar för att få ordning på lite saker!
Sen är det en massa människor som jag vill "gulla" lite med!

NU mullrar åskan här!
Måste släcka ner nu!

Och jag som hade tänkt ta upp manlig sexualitet nu..."Skit!"... får ta det senare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fy fan vilket ljug å hittepå, hahaha! Du har aldrig fått något kärleksbrev av mej. Men du kan få ett nu, om du vill. Håll dock i minnet att it gonna cost you baby. Jag tar copy-arvode numera ;-)

Anonym sa...

Sa ju att du inte skulle kännas vid!!!!! men Kepps o Märlan kommer att Bekräfta!!!

O så har jag brevet kvar!!


"så sött"

Fniss!